reklama

Mestská hnijúca doprava - časť 2.

Časť druhá - Výdrž plavby cez mesto.Šofér zaradil jednotku a vyštaroval nekôr ako babička, ktorá išla z blízkej polikliniky o paličke. Možno to je irónia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 ale tá babička naozaj vyštartovala skôr ako my s autobusom. Aby som definoval z nojho hľadiska autobus, tak je to podľa mňa motorové vozidlo pre viac ako 8 ľudí a najviac koľko povolujú bezpečnostné predpisy. Ďalej budem používať len pojem Plechovica, lebo to vyznačuje moj osobný názor na stav Plechovíc. Po zakonzervovaní vstupu do Plechovice sa konečne pohla masa šrotu a mohla odísť zo zastávky. Akože nadávky cestujúcim od vodiča v zlatom koči sú na dennom poriadku. Čudovať sa im môže iba cudzinec alebo človek, ktorý cetuje po prvýkrát. Nadávky sú podľa mňa oprávnené a to len z toho dôvodu, že niektorý ľudia sú nevšímavý a nevedia čítať, lebo pri vstupe do brány koča sú navôkol nalepené nálepky s nápiso : ,, Státie vo dverách je zakázané !". Ale každí na vodičove pripomienky zvysoka ,, vykonáva potrebu ". Keď sme sa dostali zo zastávky, tak to le vďaka a to musíte uznať, vodičom, ktorí dodržiavajú pravidlá cestnej premávky. Niekedy sa cítim ako by sme jazdili Rally Petržalka - Mesto. Také tlmiče, ktoré majú, by mohli aspoň trochu stlmovať nárazy na perfektne prevedenej výrobe sestnej komunikácie po ktorej sa jazdí. Ak sa náhodou na plavbe cez džunglu objaví zákruta, tak iby náhodu, tak treba zaujať gymnastickú polohu a koordinavať svoju rovnováhu a hlavne svoje pohyby. Niekedy sa stane, že nepotrebujete sa stať kozmonautom alebo letcom. pri prudkých zabrzdeniach sa odrazíte a letíte ponad hlavy ostatných vyvolených a pritom im bozkáte plešiny na hlavách. Takéto disciplíny sa striedajú pokiaľ nevystúpite. Niekedy sa stane, źe nastúpi starší človek a chýba mu disciplína napsychiku. Pri tejto hre sa oboznámite s občianskym právom a slušnom správaní sa podozvedáte toľko nových vecí, že keď vystúpite, tek môžete dať v práci výpoveď a začať robiť právnika. Ale ako sa hovorí : ,, Múdrejší ustúpi a starší sa posai". Možno by sa mali niektorí ľudia pozrieť do zrkadla skôr ako vylezú zo svojích skrýší, lebo každé ráno sa mi nechce blvať. Ešte ab som nezabudol, existuje pasta na zuby. Nie je to vynález ,, od zajtra", ale používa sa už dlho, tak by som poprosil aby ste ju aspoň ráno používali. Potom sa dostávame do fázy oddychového času, lebo niektoré spoje sú tka PERFEKTNE vymyslené a nyčasované. Na jednej zastávke nastúpi more ľudí a na druhej to isté hejno vystúpi, lebo nemajú inú možnosť iba prestupovať ako blbci. Najradšej mám ľudí, ktorí majú auto a rozhodujú o tom ako a kam ktorí autobus bude jazdiť. Ešte pár metrov a už budem na svojej cieľovej stanici. Ale predtým som si musel pozrieť grcajúceho smradľavého opilca ako to dáva zo seba von. No čo už, Plechovica zastavila, grcka sa rozliala po celej dlážke a ja som si vystúpil s predstavou a túžbou o novej Plechovici. Pekný to deň želám každému, lebo stáť a pozerať sa nie je riešenie!!!

Vladimír Prvý

Vladimír Prvý

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduchý človek, ktorý chce písať a spoznávať vždy niečo nové. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu