reklama

Antistužková

Týmto článkom by som sa chcel vyjadriť k nezmyselným predstavám niektorých mojich spolužiakov a odporučiť ostatným štrudentom moj postup pri nepochopiteľných hádkach o STUŽKOVEJ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Zdravím všetkých, aby som sa predstavil, tak to som ja ten jeden úprimne nepriamo opisovaný spolužiak v jednom článku ,,NIE" stužková.Aby nebol jednostranný názor iba z jeho pohľadu,tak aj ja trochu prispejem k tomu článku takouto formou, lebo mám pocit, že sa to týka hlavne mňa a mojich spolužiakov. Naša trieda sa rozhodovala o stužkovej slávnosti /ďalej len stužková/ ako si ja pamatám, tak asi od Apríla tohot roku a každí na otázku či pojde, odpovedal, že ANO!!! Možno to bola iba pretvárka niektorých masiek v našej triede, ktoré tak intenzívne krčia a zosmiešňujú naše celkom dobré nápady takmer zo všetkých oblastí života alebo tej našej slávnej STUZKOVEJ. Po nástupe do 4-tej triedy sa nejako ten náš sen o stužkovej začal odparovať a to len prispelo k tomu, čo sme dosiahli do dneska-NIČ! V triede máme 5 spolužiačok a to je aspoň niečo, lebo niektoré tiredy nemajú ženské zastúpenie. A to možno bol a je a možno bude tento neveľký počet pri nejakých akciách, ktoré sa budeme snažiť usporiadať, lebo ak nejde jedna slečna tak nejde ani druhá slečna a keď nejdú dve tak čo budú robiť tie ostatné tri medzi 19 junákmi a to isté platí o junákoch, lebo keď nejde sused z lavice, tak nejde ani on. A takto to aj začalo, jedna povedala, že nejde, to ešte chápem, lebo to bolo zo sociálnych dovodv, a druhá hneď ako čakanka na príležitosť to pokaziť, povie, že ona tiež nejde. A reťazová akcia či skor reakcia sa mohla spustiť ako KIA na severe Slovenska. Kľudne to možeme nazvať rozpad sna vačšiny žiakov našej tiredy. Od toho dňa ako som zistil pravú tvár spolužiakov, nemohol som nikomu odpovedať na otázku, že či sme dobrý kolektív, odpoveďov ÁNO, lebo my už nie sme Trieda. Trieda ako taká, sa aspoň dohodne na kompromisoch, ale my sa nevieme ani dohodnúť na tom, či otvoriť okno. Je poľutovania hodné študovať v takej triede. Mať možnosť ísť do druhej triedy, tak bvy som nemihol ani chlpom na mojom hustom obočí a už by som sedel o dve podlažia v inej triede. Naša trieda ako som si všimol už nie je TRIEDA, už sme len kapitoly, ktoré sa hrajú, kto je lepší a kto koho lepšie zosmiešní a poníži a dostane ho do takého stavu, že sa mu nechce ísť na stužkovú. Čiže sme malé kapitoly vo veľkej obdĺžnikovej miestnosti. Tých možnosti ísť na stužkovú bolo mnoho a alternatív, či zo sociálnych alebo z peňažných bolo tiež dosť veľa. Bolo len na našich spolužiakoch komu čo vyhovuje a nemyslím si, že na stužkou nejdú takí, ktorí majú problémy si zohnať peniaz. To je tá pretvárka, ktorú hrajú v posledných rokoch, lebo oni tie peniaze majú ale minú ich radšej na blbosti. Roman a keď som vybavil, že stužková predsa bude a záležalo na vašich odpovediach, tak prečo si povedal, že nejdeš? Nevieš? Tak možno by si sa mohol spítať taj skupiny, ktorá povedala nie a potom si sa aj tak ty zariadil. Ja som si povedal, že stužkovú nemať iba koli tomu, že niekto povie NIE a ostatní sa k nemu pridajú,tak to nie je moj štýl. Zato, že niekto nemá rád mlieko, nebudem ho mať rád aj ja? Ja som si otvoril tú moju koooktavú hubu a vybavil niečo, čo v budúcnosti možem povedať, že to bola STUŽKOVÁ.






Vladimír Prvý

Vladimír Prvý

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduchý človek, ktorý chce písať a spoznávať vždy niečo nové. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu